zondag 8 juli 2012

Van Bangkok naar Ho Chi Minh

Zaterdag 7 juli  Wakker geworden om 9 u met een "fietsgat", kindjes nog aan het slapen...:-) (uiteindelijk om 10u ze wakker gemaakt...), de zon schijnt dus zullen we nog eens gaan genieten van het zwembad!  Zakken gepakt en terug richting luchthaven. Een lekkere spaghetti gegeten volgens de kindjes en dan richting vliegtuig... Alles verloopt steeds goed tot Milly vastdoet aan mijn gordel, krijsen, schreeuwen, wringen,... Vliegen met een 18 maander is op zijn zachts uitgedrukt: LASTIG!!!! Tosh kan hem flink bezighouden op i pad of naar buitenwijken, maar laat zich dan ook vaak meeslepen door zijn zus en 2 kindjes in zaagmodus maakt van ons geen happy family :-))) Aangekomen in HCM, een taxi nemen, ja, discussiëren was hopeloos, een echte taximaffia en dan voor mijn kop dat ik meega aan het driedubbele van de prijs! Met Milly slapend op mijn rug, Tosh moe, 2 trekzakken een veel te zware handbagage naar de uitgang van de binnenlandse vluchten gewandeld waar we wel gewoon een metertaxi gekregen! WIJ BLIJ,  En nu een slaapplaats...... Giang en Son in de regen proberen zoeken, 2 x voorbijgelopen...Milly ondertussen wakker, Tosh slapend in de buggy.. Geen plaats meer :-((( gelukkig zocht zij een ander plaatsje in een ander hotel voor ons! Uiteindelijk om 20u de kindjes in bed gelegd en wij met de babyfoon in de zetel aan de inkom:-)  Een lekkere maaltijdsoep gaan afhalen en in ons guesthouse lekker opgegeten voor nog geen 5 euro samen! Na het eten hoorden we de kindjes wakker worden! Dat kon er echt niet meer bij... Dus Carl en ik zijn dan samen met hun in bed gekropen...ze waren klaarwakker! Uiteindelijk is iedereen in slaap gevallen met als resultaat dat Carl en ik om 6u klaarwakker waren en we de kindjes om 8u gewekt hebben...over een omgekeerde wereld gesproken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten